About Me

My photo
diriku...seorang yang sukar didekati bagi yang kurang mengenali tetapi sangat mudah digauli jika bersama teman-teman...:)

Friday, January 7, 2011

Aku Dan Bear Kesayanganku...:-)

halloo...jumpe lagi hehehe...cter sebelom ni tak habis dan tergantung kan huhuhu...saje je buat camtu heheheh...nanti akan disambung balik(kalau rajin..:-p)...Kali ni aku nak citer tentang barang kesayanganku iaitu teddy bear.Aku suke sangat dengan teddy bear sekarang ni.Sebelum ni takdela aku minat sangat dengan teddy bear ni tapi semenjak duduk rumah sewa ni aku da macam minat lak nk bela teddy bear hehehehe...kawan-kawan aku kat rumah tu masing-masing ada teddy bear sendiri, macam2 bentuk dan rupe aku tengok huhuhu..ade plak membe yanng bawak bear yang besarnye mengalahkan badan die huhuhu....Anyway name bear aku ni Potek(comel tak name die huhuhu...:-p)
Ha nilah Potek kesayangan aku...kiut cam aku kan heheheh...:-)
Hari-hari aku pelok die taw.kalau tido aku tak pernah lepaskan die kalau aku bangon je aku nampak potek aku rase hepi sangat tak tawla nape.Kalau aku tak pelok potek aku rase cam tak besh je idop aku nie.Aku beli potek ni mase birthday kawan baik aku.Aalang2 kan belikan tok membe pe salahnye beli tok diri sendiri(yela takde yang sudi belikan isk isk..:( )Aku beli teddy bear ni 2 satu tok membe aku satu lagi tok aku(haruslah hehehehe) Aku sayang sangat dengan potek aku nie.Wallaupun die tak pandai cakap tapi sie salu wat aku tersenyum walaupon aku tengah sedih or marah.Kalau aku rase nak nangis jew aku tekup muke aku dengan bera ni(cover malu takot owg nampk aku  nangis hhuhu).Tengok berguna jugak potek ni taw walopon ramai cakap beloi bear ni membazir.Bagi aku lau bear ni comel(cam aku hehehe) sangat.Da la comel lau tido boleh pelok huhuhu...Lagi satu lau tengok citer seram ke cter antu kew aku salu cover gune potek(takut beb xnak tgk antu 2 huhhu)...Tabiat aku ni aku suke cium potek tiap2 kali aku pelok die....tiap pagi bile bangon aku akan bagi morning kiss kat potek hehehehe....Kadang2 aku rase cam potek ni bf aku lak heheheh....Sekarang ni aku da tak boleh berpisah dengan potek.Lau takde potek tok aku pelok aku rase cam tak bley tido lak...mengalahkan owang bercinta kan aku nie hehehe...tapi tu la orang yang suke bear je yang akan menghargai bear2 diorang....majoriti pompuan je yang suke bear kan...urmm..xsalah rasenye kalau lelaki kumpul bear....tak hilang kemana pon macho 2.....hmmm...papepown lau korang nk taw aku dew impian taw...aku nk kumpol bear banyak2 dan letak sume bear aku tu lam bilik khas tok bear jew...T lau aku da kawin n ade anak boleh la aku wariskan kt dowang lak hehehehe....

No comments:

Post a Comment

MY CUT!E BAMBAM------>EzoRA LOvER(ToPEK MuSA)

MY CUT!E BAMBAM------>EzoRA LOvER(ToPEK MuSA)

MY BFF----->c!K L!NDa AMeRaN....^_^

MY BFF----->c!K L!NDa AMeRaN....^_^

MY CUT!E BEAR------>PoTEk....^_^

MY CUT!E BEAR------>PoTEk....^_^