About Me

My photo
diriku...seorang yang sukar didekati bagi yang kurang mengenali tetapi sangat mudah digauli jika bersama teman-teman...:)

Saturday, January 8, 2011

HoUSEMaTeKu........

Hehehehehe......
   Kali nie aku nak berkongsi lak pasal housemate aku kat rumah sewa di TTDI, Jalan Sastera Lima...
         Habis jew sem 1 aku terua ambik keputusan untuk duduk luar....
                   aku ni tak berape selesa duduk kamsis....
                        almaklum jela dok kamsis ni banyak pantang larang.....
                                 Leceh betol!!!!!
                     Aku pon berusaha lah cari rumah sewa kalau tak nak tinggal kat mane plak kan....
                         jadi aku pon tanye la kawan2 kelas aku kot2 ade yang dah dapat rumah bley 
                      la aku tumpang sekaki huhuhu.....
   
      Akhirnya dapat gak cari umah sewa...fuhhh lega....
          berkat usaha aku bertanye pada sorang membe klas aku nie akhirnya dapat gak aku berkongsi dengan dowg.....
             Aku dan membe2 aku nie pon dapatlah rumah teres dua tingkat kat jalan Sastera Lima area TTDI Jaya 2......
         Kitorang seramai 7 orang pon berpindahlah setelah selesai sain kontrak dengan tuan rumah 2....
               Sebelum 2 aku nak kenalkan kat housemate2 aku yang aku sayang sangat nih hihihihihi.....

      Haaa...yang nie Ira...
        Die ni la yang deal dengan tuan rumah....
          bley kate die ni head kitorang la heheheheh....
            Orang pertame yang aku jumpe kat rumah 2 die la....
             Die ni peminat setia hindustan taw...
             kalau da tengok hindustan tak pusing kiri kanan dah hehehehhee....
         Ira nie yang paling rapat dengan aku kat rumah.....
        kire aku ni P.A die gak arr huhuhuhu.......
           
                    Yang ni plak emy....
             yang mane satu?????? cube teke hehehhehhe....
            yang pakai spek 2 la......
             emy ni satu bilik dengan aku dan ira.....
            bagi aku emy ni memang cool.....
            rileks je orangnyerr...
           die ni tak banyak cakap....
           tapi seronok kalau dapat sembang dengan die...
          jangan tak taw...emy  ni pendengar yang setia taw...
          cter je problem kat die...die akan dengar dan berkongsi dengan kite...


   
                    yang ni pulak puteri...
                    ramai yang panggil die puputt huhuhu....
                   puteri ni pown sebilik dengan aku jugak.....
              die ni tido sebelah aku taw hehehehhehe.....
                    Puteri ni ceria orangnyerrr....suka buat orang ketawa dengan gelagat die....
              Puteri ni pon pendengar yang baik jugakk...
            die selalu bagi aku nasihat ala2 prof madya huhuhuhu....
          yelah die cakap berdasarkan pengalaman kan hehehehhe...... 
      Dengan puteri pon aku rapat jugakk....
      yelah dah tido pon sebelah2 kan hehehehehe....

  
       haaa....yang cun-melecun nie name die nana......
          die ni tido kat bilik berhadapan dengan bilik aku.....
          jangan tak taw nana nie gila2 jugak sebenarnye hehehhhehehehehe.....
         kitorang salu tergelak tengok gelagat die......
        boleh tahan kelakar gak nana ni hehehehheh....
       kalau da mule perangai gile2 die 2 abis gamatlah satu rumah dengan ketawa....
       boleh bergegar rumah 2 lau nana ni bercerita heheheheheh.....

                 yang ni pulak Liya....
          die ni tido sebilik dengan nana...
          kire bez fren la diorang ni hehehehehhe...
          die ni pon satu kepala dengan nana jugak...
         tapi nana hyper sikit la hehehehhe...(jangan mara nana...:-p)
         die ni la yang selalu masak kat umah....
         kire da cukup syarat buat isteri la ni hehehehehhhe....

                       Yang ni Aina.....
              gurl yang paling mude dalam umah kitorang.....
              kire adik kecik kitorang la ni hehehehehe....
             ( aku yang paling tue pulak isk...isk....:-p)
             Aina ni lak happy go lucky orangnyerr.....(da name pon yang pling kcik heheheh...) 
            Aina ni suke berjalan taw...
            yela da ade moto jalan la kan hehehehehe....
            (aku gak yg takderrr...:-(     )
             aina ni tido sebilik dengan nana dan liya......



    Antara aktiviti2 kitorang selain daripada study(hehehehehehe...) :



             Agak2 ape ek huhuhu...
       tengok wayang la heeeeee....................
       tapi kat umah la....
       Laptop emy gak yang jadi mangse hehehehheh...(jangan mara ar emy hehehehe...)
      kalau ade jew cerite baru kat laptop emy 2 ape lagi...
      bersusun la kitorang kat bilik utama......(bilik aku,emy,puteri ngan ira)
      ambik tempat heheheheh...
      masing2 ade yang bawak janjan(keropok daaa...)
      kadang2 2 sampai pagi pon ade tayangan lagi heheheheheh....
      tu jela pengubat bosan kami......
      kalau cuti 2 memanjang jela kami tengok movie....
      hehehehehe...:-p
                haaa...aktiviti yang paling besh yang kitotang lakukan bersama adalah..........
                TIDO....... hehehehehe...
                yelah dah penat2 g klas kan balas dendam tidola hehehehehe....
                kitorang ni sehati sejiwa taw...
               lau sorang tido yang lain pon tido sekali  hehehehehe....
              




                      ni kenangan kitorang kat tasik area shah alam.....
                      mencari ketenangan lepas balik kelas huhuhu...
                      yela banyak sangat ilmu masuk hehehehehe....


                                                                 Hurraayyyyyy!!!!!!!!!!!!
                                                      heheheheheh...:-p


                                Sedia untuk melompatt yee sumeee.....heheheheheh.....:-)





                                                          Roomateku yang tercinta....^_^

           
     


                                                      
                                                            Birthday Puteri di i-city..........^_^

kenangan kami di i-city......


basah kuyup kat bazaar ramadhan heheehehee......^_^

                                                                                                                                                                  
Banyak sangat kenangan kitorang kat rumah sewa...
susah senang kitorang tempuh same2.....
aku rindu sangat kat korang.....
lebih2 lagi time l.i sekarang ni....
aku sentiasa doakan yang terbaik untuk housemate2 aku ni...
sayang sangat kat housemate2 aku nie...^_^
hehehehehe...:-)












                                                         

No comments:

Post a Comment

MY CUT!E BAMBAM------>EzoRA LOvER(ToPEK MuSA)

MY CUT!E BAMBAM------>EzoRA LOvER(ToPEK MuSA)

MY BFF----->c!K L!NDa AMeRaN....^_^

MY BFF----->c!K L!NDa AMeRaN....^_^

MY CUT!E BEAR------>PoTEk....^_^

MY CUT!E BEAR------>PoTEk....^_^