About Me

My photo
diriku...seorang yang sukar didekati bagi yang kurang mengenali tetapi sangat mudah digauli jika bersama teman-teman...:)

Friday, January 7, 2011

pengenalan mengenai aku...

Hai Assalamualaikum buat semua yang kenal ataupun x kenal(buat-buat kenal pon boleh heheheh...).
Namaku Azura tapi nak market sikit jew so pangillah ezora huhuhu....masih lagi baru di blog ini so agak terkial-kial la nk bercerita heee.....aku dibesarkan di kuala lumpur dan menetap di Selangor.merupakan anak bongsu daripada enam adik-beradik.Walaupun bongsu tapi tak la di manjakan sangat.kalau buat hal memang kena lah jawabnya huhuhu....Hidup dalam keadaan yang sederhana dan selesa.Dulu waktu lahir aku dan keluarga menetap di rumah setinggan kawasan kuala lumpur.Maklum jela mase tu keluarga cume arwah ayah je yang bekerja.Kakak dan abang belajar lagi.Cume seorang je kakak yang bekerja di sebuah kilang pembuatan jam.Mase kecik-kecik dulu seronok, yela apa nak semua dapat.Kalau pergi jalan-jalan, akak aku yang sorang nilah selalu sponsor kami adik-beradik.Nama kakak aku tu Habibah, yela dulu harga barang pon murah jadi beli banyak2 barang pon takpe hehehehe....Dulu-dulu selalu pergi funfair(sekarang cam dah takde je funfair).Seronok sangat kalau ingat balik memori-memori lame tu.....:-)

No comments:

Post a Comment

MY CUT!E BAMBAM------>EzoRA LOvER(ToPEK MuSA)

MY CUT!E BAMBAM------>EzoRA LOvER(ToPEK MuSA)

MY BFF----->c!K L!NDa AMeRaN....^_^

MY BFF----->c!K L!NDa AMeRaN....^_^

MY CUT!E BEAR------>PoTEk....^_^

MY CUT!E BEAR------>PoTEk....^_^