About Me

My photo
diriku...seorang yang sukar didekati bagi yang kurang mengenali tetapi sangat mudah digauli jika bersama teman-teman...:)

Sunday, January 16, 2011

CiNTa SeJATiKu...MoHD TaUFiQ MuSA

                                                        Sekarang......
                                            aku bahagia sangat dengan kekasih yg tercinta....<3
                                   Ni lah die my luvliey HuBby....^_^
                           comel takkkk?????......:-)
                                               kitorang kenal mase aku keje kat guess mid valley......
                                   die kate die mule2 suke kat aku mase first2 die nampak aku kat guess
                                                               hehehehhhee.....cinta pandang pertame la konon hehehehe...
                            bley lak kan huhuhuhu........
                  die mule mengambil langkah menackle aku dengan mintak no aku kat
                            akak2 yg keje kat guess tu............AKHIRNYYEERRR!!!!!!.

                                                     Bermule la detik2 perkenalan kitorang......:-)


            Ni gambar mase 1st date kitorg.....
                    dalam mase beberape bulan berkawan kitorang pown melangkah ke tahap satu
                        hubungan yang lebih serius....iaitu COUPLE.....   
                              sekarang kitorang da setahun lebih sebagai pasangan.....


                                     aku rasa dielah pilihan yg paling tepat untuk aku.....
                         dia bagi aku sangat baik dan gentleman huhuhu.....
                                       kalau nak taw die ni tak pernah marah aku taw hehehehhe....
                                 cam tak caye jew kan.....tapi tulah hakikatnyerr......
                             die sorang yang baik, penyabar and sanggup berkorban ape jew untuk aku....
                                                              SO SWEET.....^_^     
                                       Aku sayang sangat kat die..................................
                                 aku tak boleh hidop tanpa die.....
                                                  i luv him soooo muchhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                            

                                    TAUFIQ MUSA!!!!!!!!!!
                                                   AKU SAYANGG KAMU!!!!!
                                                                       ^_^
                                                                    <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment

MY CUT!E BAMBAM------>EzoRA LOvER(ToPEK MuSA)

MY CUT!E BAMBAM------>EzoRA LOvER(ToPEK MuSA)

MY BFF----->c!K L!NDa AMeRaN....^_^

MY BFF----->c!K L!NDa AMeRaN....^_^

MY CUT!E BEAR------>PoTEk....^_^

MY CUT!E BEAR------>PoTEk....^_^